Nytt år , nya tag

Har nu tagit tag i mitt kakätande och börjat med en cambridgekur igen även Thomas min sambo . Vi äter soppor 3 ggr om dagen och mat  en gång. Maten vi äter är kött fisk , sallad och nån sås till ingen pasta, potatis eller bröd- Det har gått bra fuskade häromdagen men erkände det  för Thomas. Jag ska ner 10 kilo och ska verkligen göra det  klart den här gången!!!!
Iövrigt så har det varit ganska lungt här hemma...peppar peppar...vill inte säga för mycket.
Har varit ute och gått varenda dag sen den 1 januari , vilket jag känner mig väldigt stolt över och ska till att fortsätta så. Måste röra mig för min rygg håller verkkligen att säcka ihop helt, inte kul när man fastnar när man böjer sig ner o inte kan resa sig igen- Jag har varit så duktig att jag tagit med mig kameran varenda dag , så här kommer lite bilder ala Anna...
 mandarinden i hamnen
 
lite vass i hamnen
 Ringvägen
 Ringvägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0