Ment to be...

Idag hände det något intressant..Jag med min dåliga syn satt i bilen och skulle ringa upp Jocke som skulle skjutsa Max hem...Ja iallafall så ringer jag upp Jocke ser iallafall bokstäverna J och E på mobilen och svarar någon på engelska
då visar det sig att jag ringt upp Jackie i Frankrike . Jag och 3 st tjejer var där och bodde hos några som hette Jackie o Victor . Dom hyr ut ett litet hus och har målarkurser , huset ligger bretagne.
Jag vet inte men det visade sig att vi hade mer gemensamt än vad jag visste . Tyvärr tänker jag inte ta upp vad , men det blev ett väldigt intressant samtal och det var nog meningen at vi skulle prata.
Måste uppdatera er om hur det går i butiken och på vernissaget ... Jag behöver mer kunder!!! Men jag har sålt 13 tavlor och dom flesta till folk jag inte känner. Så det är verkligen jättekul
Här kommer bilder på alla tavlor jag sålt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0