Eget företag

Parktiserar ju i konstnärsbutiken konstartera i Nynäshamn , dela för att få känna på hur det är att ha eget företag, vilket jag varit sugen på . Men det är svårt och kundunderlaget varierar från dag till dag , Förösker komma på hur jag ska få dit fler kunder.
Har några ideer måste bara sätta dom till verket .

Jag ska föröska sätta ihop en mailinglista . Billig och enkel reklam

Föröskt skriva skyltar , men usch vad svårt att få ihop något snyggt

Mun till mun metoden , sprida rykten.

Jag vet inte om några läser min blogg, men att  rama in bild, teckninga tex som era barn gjort med en passpartout gör verkligen skillnad  ska lägga upp lite exempel, kanske inte bästa exemplet för bilden med passpartout är lite sne ska fixa till en till imorgon


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0