Mår så bra

Jag måste ju skriva att just nu händer väldigt mycket positiva saker , vilket får mig at bli pigg och glad. Jag har fått massor av positiv kritik ang mina tavlor , många gått därifrån inspirerade att gå hem och måla . Jättekul att folk verkligen kommer in och tycker om mina tavlor. Jag har nu sålt 14 st tavlor och Fredrik o Maria sa att så många hade ingen annan sålt under ett vernissage hos dom , JÄTTEKUL!!!!
Det roliga är att jag faktiskt nästan bara sålt till folk utanför släkten , hara sålt 3 st till släktingar och resten är männinskor vissa känner jag lite men som sagt många är personer jag aldrig träffat. Så tack alla!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hörrdu Anna, var köper du dina vita platta ramar? IKEA? ELler var det Åhlens?



//Petra

2009-02-14 @ 22:44:17
URL: http://peppelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0