Hjälp!

Har idag börjat ta tag i min kropp..hmmm den har ju som sagt svällt, fick senast igår en kommentar av min alstda son Calle...som sa ; Men hallo hur mycket har du gått upp i vikt du är ju jättetjock!!!!
Jo tack jag vet ! Så idag har jag börjat med cambridgesoppor, har ju klarat en dag bara 13 kvar. Försöker se positivt det är bar a2 veckor utan mat. Jag tror faktiskt att jag grejar det här.
Har även smort in mig med lite brun utan sol, för jag orkar inte gå o sola,,funkar bra ! Man brukar känna sig lite frächare men lite färg i ansiktet.
Häromdagen läste jag i nån av gratis-tidningarna om lockigt hår , att man ska sluta använda schampo och bara tvätta håret med balsam , för att det är så många ämnen i schampot som torkar ut håret osv...kolla in hemsidan www.lockig.se . Intressant så nu följer jag deras koncept, köpte konsums COOP-schamp för att tvätta rent håret med och sen COOP balsam att tvätta med (väldigt billigt) och faktiskt så har min klåda försvunnit och håret känns mycket mjukare redan efter 2 st balsamtvättar. Ska införskaffa mig ett vårdande balsam oxå ,får försöka ta några bilder ..på min kalufs

Har även under veckan som varit rensat ännu mer hemma , känns jättebra att kunna slänga iväg typ blokrukor en av varje sort,,ja gamla braha träbitar . Tror även Thomas börjar komma in i rensartagen, han har fixat  en släpkärra till imorgonoch då ska vi rensa upp på tomten...Det hade han planerat själv..underverk kan ske
Thomas o jag har även börjat med att göra ordning garaget i källaren där ska det bli en hall och ett rum. Så efter några små bråk och  lite felmåttade rum + extraturer till bauhaus så är vi iallfall på GÅNG äntligen

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag utmanar dig att skriva om ditt liv i korthet, se min blogg så förstår du vad jag menar!

kram då!

2008-03-22 @ 00:29:53
URL: http://peppelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0