Moa o max har invigt badhuset idag

Har ju nu varit hemma i 2 veckor .. börjar bli rätt tråkigt , men men vad gör man när jag oungarna är snoriga , Moa mest. Vi bestämde oss iallfall att prova bad huset som är ny renoverad "ösmo simhall" jag hade lovat detta om domlyckades hålla sams en hel dag  Moa o Max alltså och igår var dom snälla o inga slagsmål. Och eftersom dom börjar känna sig friska så tog vi en tur till simhallen . Den har blivit jättefin så nu ska jag oxå börja simma. Idag hoppade jag badet och tittade på istället, efter ca 2,5 tim så tvingade jag upp dom . Max vägrade vara i tjejernas omklädningsrum så han var själv inne på killarnas, Till min förvåning så kom han ut med alla saker !!!
 Iförrgår såg jag på oprah om en kvinna som var var en sk samlare ..hela hennes hus var överfullt med saker det tog 8 veckor + hundra man att rensa upp hennes hem. Ja iallafall éfter programmet öppnade jag dörren till min garderob där jag förvarar mina tyger, slängde ut allt och fick ihop till 2 st sopsäckar + en säck som ska till skolan .
Nu kan man öppna dörren utan att saker ramlar ur + jag fick in en massa andra saker som legat framme och skräpat. JÄtteskönt. Jag älskar att rensa och kasta saker ..Läs boken  "rensa i röran med feng shui" jättebra bok!
En till positiv sak hände  igår Calle tyckte det var dags att städa där uppe ..Chockad!!! Och nu ikväll har jag Felica (calles tjej) och Calle suttit och målat tillsammans..ibland så blir man förvånad!- Måste berömma Calle och felica dom är så bra på att måla . Ska försöka ta en bild på calle tavla och lägga ut på min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0