Har skaffat mig en bärbar pc...

Ja nu har jag och Thomas en egen Pc ...en bärbar.Den ska ingen få använda till spel osv .Alla nadra pc här hemma är ju alltid occuperade av tonåringar !
För dom som inte vet så består familjen av mig, min sambo Thomas, Mina söner Calle o alex , Thomas son Simon och våra gemensamma barn tvillingarna Moa o Max...+ för det mesta så bor Calle´s och Alex´s tjejer hos oxå.Så vi är en stor familj aldrig lugn och ro.
I Lördags så var jag och Thomas bjudan på badmintonturnering , jättekul och kul att Thomas och jag skulle spela ihop. Vi hinner ju aldrig göra något tillsammasn och badminton är ju faktiskt helkul.
Så allt startade bra vi kom dit , hade köpt nya rack osv..och så skulle vi upp och spela och det gick jättebra vi ledde med 16-5 och vad gör jag då jo skon d´fastnar och jag viker foten Ajajjaaajj vad ont det gjorde...bara att gå av plan..vilade lite för det kändes ok efter en stund, spelade klart matchen .VI vann!!! men när jag tittar på foten så var den nu dubbelt så stor - Så en match hann jag med..verkligen tråkigt . Så jag fick sitta med tejpat fot och bara titta på , Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag hade kul ändå. Thomas fick hjälp av dom andra tjejorna , som fick hoppa in istället för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0