Fortfarande rosslig

Ja jag är inte så mycket till bloggare , men ska försöka lite mer...
Jag vet inte riktigt hur mycket man ska dela av sig av allt som händer i ens liv . I våran familj så är det aldrig lugnt, men som sagt alla kanske inte vill vara nämnda i denna blogg.
Jag är fortfarande rosslig och min fot har börjat värka  och svullnat upp igen ser det ut som..börjar lesssna på det här. Moa o max har varit hemma med mig nu hela veckan med feber o hosta. Det hände något väldigt tråkigt i fredags , en faster till Thomas fick en hjärnblödning..detta pga av en stor hjärntumör som dom hittade. Det konstiga att jag träffade henne i onsdags o hon mådde väl inte så bra osv och hon sa jag tror jag har en hjärntumör, men som vanligt lyssnar ju inte läkarna på vad man säger. Iallafall så såg det rätt mörkt ut för henne , men idag satt hon i rullstol tydligen, hon har börjat prata igen, Så vi håller tummarna att det fortsätter så!!!
Har lånat ut lite pengar till min älsta son  idag på ett vilkor att han drar klart all el nere i källaren . Han ska börja på tisdag och sen ska det vara klart i slutet av veckan. Jag hoppas att han nu håller vad han lovat!  Nu finns det på bloggen så det ska inte glömmas av mig iallafall. Han fick själv säga vad jag ska göra om han skiter i att dra elen.
Jag ska få hälla vatten över hans huvud när han sover ,,,,,, Den som lever får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0