Glömmer bort min blogg

kan bara konstatera att i våran familj händer det saker hela tiden.... Det som hänt sen sist är att jag har fått ett erbjudande från min arbetsgivare Telia att gå över till teliasonera omställning vilket innebär att jag har 36 månader på mig att hitta ett jobb...ja med lön under tiden..ja det är svårt att tro men erbjudande kan inte bli bättre och kom i rätt tid!!!!!
Jag kan prova olika jobb under tiden ..har varit och praktiserat hos min lillasysters arbetsplats Katarina Norra på söder i stockholm. Jobbade som mattelärare+ på fritids under 2 veckor. Och jag måste säga att jag trivdes, man får så mycket respons från barnen , 8-åringar. Vet inte kändes helt naturligt, kul är nog ett yrke jag kanske satsar på .
I januari ska jag hjälpa till i en konstnärsbutik , kul det med ägarna ska ha barn och jag erbjöd mig att ställa , ska bli iroligt det med eftersom jag gillar att måla osv ... och jag får prova på att ha en egen firma.

I övrigt så händer det mycket tråkiga saker just nu, saker som jag ska försöka få bukt på men är så stora och en helt annan värld som inte jag känner till emn hemsk värld. Jag kommer antagligen att tappa modet då och då men ska göra allt för att få bukt på problemen, men det kommer nog innebära många uppoffingar  och elaka kommentarer från inblandade personer .

Tänkte istället att blogga om positiva saker ...det andra är inget jag just nu kommer att skriva förrän jag känner att jag kan hantera det bättre och  ja vi får se hur allt går...

Nej nu ska jag titta på drömhus på travel and living ...det byggs o renoveras så fina hus ibland , så man sitter hemma i soffan grön av avund

gonatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0