Anna bakar ....

Ja jag hade såna visioner igår ...ang att baka riktigt fina muffins, ja ni vet sådana som Leila bakar , fina  små söta bakelser såg allt framför mig . Syrrans barn , Moa o max gick ner o shoppade loss på konsum allt som krävdes för detta storstilade bak. Hem och så började vi..Wilma o Moa dekorerade  färdiggjorda pepparkakshjärtan med färdigköpt kristyr... Ja dom blev fina under tiden dom höll på så glorde jag muffins, trodde jag iallafall. In med dom i ugnen .Hmmmmmm..........ja alla muffins jäste över bildade ett stort rutigt täcke på plåten!! Hjälp varför kan inte jag baka, men men ut med plåtarna , ungarna var positiva , Anna det är bara skära ...jojo men mina fina muffin som jag hade sett i mina fantasi var nu bara platta som dessutom på slutet sjönk ihop. Ja fram med kniven o skära loss alla muffins , dom blev fyrkantiga inte många som göra såna muffins, Sen gjorde vi glasyr , dekorerade med allt möjligt  och se här är resultatet




och så såg vissa andra ut!!



vad gör jag för fel. mina muffins ska vara höga..inte platta och en sak till dom blev riktigt äckliga oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0