Snart 2 veckor

Har inte orkat blogga på några dagar ..Har snart kört klart min rena cambridgekur ,Jag skulle ju inte väga mig men har gjort det och jag vägde mig för några veckor sen oxå, så jag vet på ett ungefär vad jag vägde från början. Ja  iallafall så har jag gått ner ca 8,5 kilo lite chockerande faktiskt. Funderar på en vecka till med ren kur om jag orkar.
Om jag går ned i den här takten så har jag ju snart nått mitt mål..nädå vill gå ner 11 kilo till faktiskt så det är bit kvar,
Ska väga mig nästa vecka igen på tisdag, ganska skönt att man inte har våg hemma faktiskt man blir inte lika stressad av det.
Men jag såg mig i spegeln idag på morgonen, jag är ju likblek så fick en brun utan sol av syster , se om det hjälper
Nä ska lägga mig i min sköna soffan den enda platsen jag inte får ont i ryggen av

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0