SJUKHUSBESÖK...

Igår ringde Moa mig från skolan och var ledsen , hon trodde hon brutit armen. Så jag packade mig iväg hem ifrån jobbet och for till skolan.
Som tur var så var skolläkaren där ..vi hade tid där kl  tre men det blev lite tidigare. Ja iallafall så kunde ju inte han göra så mycket mer än att skriva en remiss till röntgen. Förra gången moa bröt armen så gick hon i 3 dagar innan vi gick till doktorn och då var detn ju bruten. Och eftersom det är strejk så orkade jag inte åka iväg igår eftermiddag utan vi åkte imorse till Farsta Läkarhus , där gick det snabbt och det visade ju sig att hon hade en spricka i handleden, så vi fortsatte till Astrid Lindgren Barn närakut och fick vänta på att träffa läkare igen, tog några timmar men sen in och gipsa ,sen var det klart. Så det är där jag o Moa tillbringat dagen idag..

Med mina cambridgesoppor går det bra ,,,Hann inte väga mig siste tar det nästa vecka. Har börjat gå varje dag så jag kommer upp i minst 10000 steg.Har ätit lite mat då o då men iveckorna försöker jag bara ta soppor.
Så jag hoppas att det gett resultat på vågen nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0