Känner mig nöjd

Idag är det 6:e dagn med ren cambridgekur och faktiskt så känner jag mig riktigt nöjd med mig själv! har inte fuskat enenda dag och alla mina tunikor börja bli väldigt stora runt byst/rygg det kanske inte där det mesta sitter men det känns att det ger resultat  och man känner det på byxorna oxå
Idag hade vi en liten konferens med jobbet och medans dom andra käkade en god lunch drack jag min soppa och sen tog jag en promenad på 40 minuter ,Efter lunchen så kom Göran Boll dit yogalärarer har gått på yoga hos honom förut . Men det var en bra genomgång och vi lära oss ett enkelt yoga pass som man kunde göra sittande, Vi fick även varin cd med instrukyion och en yoga kudde att sitta på. Yoga eller kyndailiyoga somvi fick lära oss är ju rätt jobbig och nu känner jag mig gansa mörbultat i överkroppen.
Egentligen borde jag städa men struntar i det idag....tar och gluttar på tv en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0